Tänään olin lopultakin taas Taxol-tiputuksessa. Hiukan riskillä mennään, kun maksa-arvot on bilirubiinia lukuunottamatta koholla, mutta eipä tässä oikein vaihtoehtojakaan ole. Siitä kannabishoidosta ei taida tulla mitään,ainakaan lääkäri ei toistaiseksi ole sitä minulle suositellut, kun ei kuulemma ole löytänyt mitään artikkelia jossa olisi todistettu hyötyjä munasarjasyövän hoidossa. Eikä kannabista ole kuulemma Suomessa toistaiseksi käytetty syövän hoidossa. Minä olisin kyllä valmis olemaan koekaniini, kun ei noita vaihtoehtoja oikein ole ja tuohan on kuitenkin kaikenkaikkiaan käsittääkseni kohtuullisen turvallinen aine.
Nythän synteettinen kannabis on hyväksytty lääkevalmisteeksi joten saantikin helpottuu, tosin saatavilla kaiketi vasta puolen vuoden päästä, joka voi olla minulle liian kaukana...
Vatsa oireili vielä viime viikolla kotonakin ja jouduin ottamaan kipulääkettäkin. Onneksi nyt olen myös kotisairaalan potilaana, jolloin apua saa nopeasti myös illalla ja yöllä, yhden kerran viime viikolla sain myös lisänestettä, eli sitäkin saan nyt aina kun itsestä siltä tuntuu. Tämä kotisairaala-systeemi on kyllä mahtava juttu, ei tarvitse joka käänteessä mennä sairaalaan vaan voi soittaa sinne ja apuja löytyy.